Úvod » Nabeel Perfumes
Přivonět k orientálnímu parfému, to je opravdový zážitek. Po prvním přivonění, startují všechny smysly a rozbíhá se představivost. Růžové zahrady a jasmínové sady jsou jen začátkem. Proměňte se v arabskou princeznu. Představujeme Vám společnost Nabeel Perfumes ze Sharhaje (SAE), kterou v roce 1969 založil Asghar Adam Ali (Al Attar). Pojďte se unášet opojnou zahradou plnou vůní.
Tajný kod: 86342
Asghar Adam Ali (Al Attar), průkopnická síla a zakladatel, založil firmu Nabeel v roce 1969. Vytvořil vzkvétající obchod díky své tvrdé práci, vytrvalosti a přísnému dodržování standardů kvality. Celé toto úsilí vedlo k pokladu kvalitní parfumerie, kterou si vychutnávají muži i ženy.
Značka „Nabeel“ se vyvinula v prosperující společnost díky vizionářskému vedení jejího zakladatele a odhodlanému úsilí „Team Nabeel“!
Úspěch Nabeel je živým obrazem hesla: „BUĎ ODVÁŽNÝ, BUĎ PRVNÍ, BUĎ JINÝ“
„ Nabeel “je ustanoven jako hlavní značka v magickém světě vůně díky odhodlání a důslednosti v nabídce vždy těch nejlepších parfémů, které se mohou pochlubit estetickým obalem, jedinečnými lahvemi a mimořádnou hodnotou za peníze. Motivováni neochvějnou loajalitou řady spokojených spotřebitelů z celého světa se rozhodujeme přeměnit Nabeel v globálního lídra, soustředit složky úspěchu - spokojenost zákazníka, neochvějné dodržování kvality. Jakmile se začnete oddávat našim exotickým parfémům, zažijete v něm tolik potěšení jako my, když vytváříme ty nejlepší vůně, které odpovídají vašemu specifickému vkusu a preferencím. Vaše trvalá podpora, jako spokojený spotřebitel, nás povzbudí a vyzve, abychom vám přinesli tu nejlepší škálu vůní.
"Výjimečný parfém je silným podpisem." Nabeel Perfumes Group je inovátorem výjimečné parfumerie. “
Inovace nás zavedla jako vůdce v tvorbě a balení esencí. Originalita, naše základní přesvědčení nám umožnila dosáhnout ikonického úspěchu, o kterém ostatní jen sní. Jsme hrdí na jedinečné myšlení a jednání. Parfémy Nabeel patří mezi přední výrobce parfémů a je největším výrobcem kadidla na Arabském poloostrově. Máme řadu vůní a tisíce aromatických přísad, které používáme k vytvoření dokonalých parfémů pro naše věrné spotřebitele. Považujeme se za moderní skupinu společností s moderním výhledem. Vyvážíme do více než stovky zemí po celém světě a máme v úmyslu dosáhnout všech koutů světa. V současné době jsme zastánci našich čtyř domácích značek, jmenovitě Nabeel (arabsky a orientálně), Chris Adams (francouzský Masstige), The Dubai of Dubai (Luxury niche) a Nuvo (redefined value). Do Velké Británie, USA, Austrálie, Evropy, Afriky, Jižní Ameriky, Asie dodáváme parfémy, deodoranty a oudhs, vonné oleje, mýdla, kosmetiku a toaletní potřeby. Naším posláním bylo vždy vytvářet vysoce kvalitní parfémy s atraktivním obalem, který nabízíme za výhodné ceny.
„Buďte odvážní, buďte první, buďte odlišní!“ Hovoří o Nabeelových úspěších.
Nabeel získal řadu ocenění a certifikátů, které svědčí o naší vynikající kvalitě a standardech:
- Sharjah Economic Excellence Award - Velké společnosti / vítěz stříbrné - 2013
- Luxusní ceny za balení (Londýn, Velká Británie) - Nákupní tašky Spirit of Dubai a; Dubajská královská dárková sada od společnosti Nabeel Perfumes Group of Companies - 2015
- Certifikát o vlivu na životní prostředí - 2013
- Správná výrobní praxe (GMP) ISO 22716
- ISO 9001
- ISO 14001
- OHSAS 18001
Původně jsme založili obchod s výrobním závodem v Jemenu. V roce 1992 jsme vybudovali druhý výrobní závod v průmyslové oblasti Sharjah, Spojené arabské emiráty, který dnes pokračuje ve výrobě parfémů orientálního oleje a spreje, balených v prvotřídních materiálech s inovativním designem, které uspokojí okolní trhy GCC. Odtud jsme pokračovali v budování nového nejmodernějšího výrobního závodu, rozloženého na ploše 200 000+ čtverečních stop v mezinárodní svobodné zóně letiště Sharjah (SAIF), který se skládá z masivní výrobní jednotky, zařízení pro výzkum a vývoj, skladování a skladování prostor a nejmodernější zařízení na automatické smíchání vůní vybavené 54 skladovacími, přípravnými a maceračními nádržemi, chladicími a filtračními jednotkami, sítotiskem a studeným lisováním. Dokonalá synchronizace přípravy, výroby, skladování a logistiky a celková výrobní kapacita 60+ milionů lahví ročně přispěly k výraznému náskoku před našimi konkurenty.
PROCES vzniku parfému
STVOŘENÍ:
Prvním krokem je průzkum trhu, který provádí marketingové oddělení, se základním cílem měřit vyvíjející se trendy v módním průmyslu obecně a zejména v parfémovém průmyslu. S takovými získanými znalostmi se marketingový pracovníci vydávají na cestu k vymýšlení nových nápadů pro výrobky a k vytvoření inovativních konceptů.
ROZVOJ:
Designový tým a grafický designér poté vytvoří návrhy lahví a obalů na základě informací poskytnutých marketingovým týmem. Ve spolupráci s našimi partnery ve Francii vytváří náš vlastní parfém, který se pak testuje mezi spotřebitelskými cíli a přepracovává se, dokud není dosaženo dokonalé směsi.
VÝBĚR PARTNERŮ:
Po výběru vůně a designu si vývojový tým vybere pro počáteční fáze výroby nejlepší dodavatele surovin, jako jsou sklářství, vstřikovače plastů, výrobci obalů atd.
UMĚNÍ VÝROBY
Nabeel Parfémy plně řídí celý výrobní proces s oběma výrobními jednotkami ve Spojených arabských emirátech. Tyto jednotky sestávají ze sofistikovaného, nejmodernějšího stroje, který automatizuje každý aspekt výroby do organizovaného a kontrolovaného systému. Existují automatické stroje pro každou fázi výroby, od plnění, balení. Tím je zajištěno, že výrobky splňují standard spolehlivé kvality společnosti Nabeel a jsou dodávány s dodržováním našich přísných dodacích lhůt do každé ze zemí, kde jsou naše výrobky distribuovány.
Kontrola kvality
Co nás odlišuje, je naše špičková technologie na tomto konkurenčním trhu? Oddělení kontroly kvality je velkým přispěvatelem během fáze vývoje a výroby. Zajišťuje kontrolu v průběhu vývoje, výroby až po dodání zboží. Denně vytváříme opatření ke zlepšování kvality, která se denně používají, což nám pomáhá efektivně sloužit našim zákazníkům.
S tak silným důrazem na kvalitu a kreativitu vybírá skupina Nabeel své partnery s velkou péčí. Ve spolupráci s předními světovými výrobci skla a výrobci obalů si udržuje dobrou pověst pro kvalitní výrobky. Vypracování parfému od jeho konceptualizace po jeho uvedení na trh trvá náročných 6 až 18 měsíců, a proto s hrdostí konstatujeme, že každý rok je spuštěno v průměru 15 nových parfémů.